Vinterparadis :D


Fotograf: Jag.

Ja, jst nu känns det som ett riktigt vinterparadeis här i Sverige
. Jag älskar snö, hellst ska det va 12 minus grader och strålande sol, men det här går också bra. Så länge det inte är snöstorm så trivs jag :D Sommaren är förstås också skön, men snön är nog min favorit. :)
Så länge man har en varm vinterjacka, sköna vinterskor och mössa+ vantar så är det helt underbart.

Jag har varit ute på en liten promenad idag. Jag gick upp till Brandbergen Centrum för att hämta ett paket och köpa smör. Jag hade med min kamera ut idag också. Den här ju fått stå och samla damm i flera månader, det var dags att rasta den lite ute i vinterkylan. Det blev några fina bilder, ganska många misslyckade.
Tyvärr har jag ju tappat de mesta av mina fotoskills men det är väl bara att träna upp igen. Ut och fota för fullt. Fast jag tycker nog ändå att det är liiite roligare att stå framför kameran än bakom, men det har ju kommit på senare tiden.

Om 40 minuter ska jag ta bussen in mot stan för att käka lunch men fina Nikolina <3 Ska även köpa en present till lillebror som fyler år idag. 17år!! Helt sjukt, vad tiden går fort. Ikväll ska vi iaf hem till mamma och käka middag. Pommes och grillat kött (jag vet det är vinter men det går väl ändå), gott som fasiken ska det bli :D

Nej, nu får det va färdig bloggat för just nu.
Ha en bra dag.

Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0