Söka jobb...

När det gäller att söka jobb så är jag så jäkla feg. Inte hela tiden, men i perioder. Just nu t.ex. Jag sitter inne på arbetsförmedlingens hemsida (sämsta platsen i världen att söka jobb på jag vet) och jag har hittat ett som verkar ganska intressant. Men jag vågar inte söka. Det är inte alls ett komplicerat arbete och jag vet att jag skulle klara av det alldeles utmärkt, det är shysst lön och inte så krävande. Men någonting säger att jag inte vill, eller inte ska, eller inte vågar. Jag vet inte vad det är men det är någontign som gör att jag inte vågar söka det här jobbet.

Det jag mest har sökt är ju butik, receptionist och liknande och det är inga problem. Det beror iof lite på var och vad det är för någon butik det handlar om.
Jag har iaf sparat den här annonsen för att jag ska kunna söka det senare om jag skulle vilja/våga.

Sitter och småtittar lite på Into The Blue, såg den för bara några veckor sedan så är inte så inne i den.
Det börjar bli läggdags för min del, imorgon blir det personalmöte kl 08:00, måste alltså ta bussen som går hemifrån 07:13, blää...

Nattinatti

 (Haha en jätteredigerad bild på mej ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

en till som är det samma träsk... usch vet hur det är att inte våga... :(

2010-01-28 @ 07:50:07
Postat av: Sandra

Äsch, tvivla inte på dig själv :) du är söt som socker. Om jag ägt ett företag hade jag anställt dig direkt :)

2010-01-28 @ 14:59:06
URL: http://sandrarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0