Hello Kitty brödrost.

God morgon.
Idag sov jag ändå till kl 10. Det är jättelänge. Jag ställde inte klockan alls igår, den brukar alltid va ställd på 09:00 eller tidigare.
Sitter just nu och tittar på nyheterna på tv4 och har precis ätit frukost, dricker lite kaffe nu :) När jag skulle hitta en bra frukost bild så sökte jag "rostat bröd" på google och så kom den här bröd rosten upp.

Är den inte lite söt? Så gör den små Hello Kittys på brödet :D Jag är inte riktigt något Hello Kitty fan men jag tyckte den va så fin, brödrostar brukar va så tråkiga.
Jag är iof mer intresserad av att ha OBH Nordicas Chilli brödrost, eftersom vi har kaffebryggaren, smorgårgrillen och juicepressen från samma serie. Har man börjat med en serie så vill man ju gärna ha alla saker i den :) Eller hur?

Dagen är inte riktigt välplanerad, jag sklle nog ha ställt klockan på 09:00 iaf, då skulle jag ätit frukost tidagere och så skulle jag kunnat va på gymmet nu. För träning är det som står högt på To Do listan idag :)
Jag kanske ska åka och träffa Paui, som är hundvakt hos sina föräldrar här i Haninge.

Nu händer något roligt på tvn. Lars Wallin är och hälsar på hos Malou i Efter Tio, och han har gjort en säng istället för kläder.
Tänkte tittia lite på de :) Intressant.

See U Later!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Men vilken söt :D

2010-01-26 @ 16:10:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0