Godismonster?

Varför är jag alltid sugen på sötsaker? Vill alltid ha godis, eller någonting gott som man kan mumsa på. Typiskt. Just nu har jag lust att gå ner till Konsum och köpa en marabouchoklad med luftbubblor och stor påse med lösgodis! Men så kan man ju inte ha det. Man kan ju inte smälla i sej godis hela dagarna, tyvärr! Jag har det iof väldigt bra med sånt där eftersom jag inte går upp någonting, kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett kilo. MEN sen kan det ju komma senare istället. Nu tränar ju jag iof så ofta jag kan (btw blev det ingen träning idag, har lite huvudvärk), ska iväg till gymmet imorgon. Ska gå upp vid 08:30-09:00 tiden så jag komemr iväg tidigt då jag kanske ska iväg och luncha med Amina imorgon. Kanske måste gå upp vid 08:00 till och med, men det är okej för mej. Jag börjar vänja mej, och det är faktiskt jävligt skönt att gå upp i tid och inte sova bort hela dagen, som det kändes som jag gjorde idag, ändå sov jag bara till 10:00, för en månad sedan tyckte jag det var tidigt. Hmm, det är konstigt vad det kan förändras på så kort tid.
Ska man gå ner till konsum? Måste ändå köpa en ny mjölk och någonting att äta ikväll. Fast nej, då kan jag och Sebbe lika gärna åka och storhandla senare när han kommer hem.
Man kanske ska lägga sej och titta på någon film. Har varit lite sugen på att se Twilight i några dagar nu, eller ska man dra igång några avsnitt av Vänner eller bege sej iväg till The O.C igen?
Varför kan man inte bara bestämma sej för en sak så håller man sej till det, nu får jag beslutsångest istället.. åååh! aja, någonting ska jag se iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0