Fredag.

Slappdag idag. Har endast varit hemma och lodat runt i mjukisbyxor och min älsklings Gun's N' Roses t-shirt, druckit ca tre koppas kaffe och kollar på Desperate Housewives. Pappa kom förbi och drack en kopp också, och så tog han med sej min dator som vi hoppas går att fixa.
Vaknade 10:50 imorse, eller man kanske ska säga på dagen, välsigt sent tycker jag. Men med tanke på att jag va hemma kl två i natt så tycker jag att det är helt okej ändå.

Mhm, imorgon blir det jobb igen. 12-22:30, positivt är att Nikolina jobbar likadant så vi jobbar tillsammans :D <3 You make my day!

Jag ska klä på mej nu, blir middag hos mor min ikväll. Moster är på besök :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, va rolig du är :) Men den stilen är snygg ju! Har han ingen kompis med samma? HAHA. <3

2010-01-29 @ 16:00:09
URL: http://sandrarosell.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Men jag jobbar ju ocksååååå 12-22:30 tror jag :D LYCKA ! Då kan vi åka tillsammans o aaaallt!

Det är ju du som mäjkar min dag :D

<3

2010-01-29 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0