Frågestund utan frågor? ;P

Hur pinsamt skulle inte det vara?
Jag såg precis att någon hade skrivit om just det, tänk om man inte skulle få några frågor?

Jag skulle jättegärna vilja ha en frågestund, men vem skulle fråga mej saker? Storbloggare får flera, flera hundratals frågor, men jag skulle nog inte få en enda. :D

För några dagar sedan när jag bara klickade runt på massa bloggar och snabbläste lite, så såg just det här! En tjej hade satt ut ett inlägg om att det var frågestund och ni får fråga vad ni vill. Men där fanns inte en enda kommentar, inte en enda fråga! Jag skulle ju radera inlägget och hoppats på att ingen sett det!
Vad skulle ni göra?

Folk svara inte änns på mina småfrågor här i bloggen, som vad tycker ni om det här? eller, vilket skulle ni göra? eller bara mina hjälp anrop några inlägg längre ner ;P haha. Jo, min pojkväns snälla mamma Tina svarade faktiskt och berättade hur man gjorde färgad text :D Tack Tina. Det verkar inte fungera men jag ska pröva tills det funkar :D

Det verkar bara så roligt att svara på massa frågor. Det är nog jättejobbigt om man får 500-600 frågor, men man kan väl välja ut lite, och många är väl samma saker.


Kommentarer
Postat av: Stefanie

I radioprogrammet P3 Populär har de något som heter Återvinningsintervjun. Där låter dem kändisar svara på frågor som andra har fått tidigare. Det är rätt roligt att lyssna på! Välj ett avsnitt och så tar du alla frågor som kommer upp och svara på dem själv! Varför inte liksom?!



http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2785&grupp=10089



2010-01-24 @ 23:35:54
URL: http://konserverat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0