Fin dag.

En lika fin dag idag, med sol och vita träd. Myspys.
Jag tror jag ska ta en promenad upp til brandbergen idag eftersom det aldrig blev av igår, och hämta mitt paket. Jag är så nyfiken på hur allting ser ut på :D

I eftermiddag (vid 5-6 tiden) kommer Martin och Paui hit. Dom ska äta middag med oss, potatisgratäng och lövbiff. Jammi. Ska göra gratängen för första gången, som jag säkert sagt tidigare. Det blev ju inte någon middag igår eftersom varken jag eller älskling var speciellt hungriga.

Nej nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna upp innan de stänger, vet inte när det stänger iof, kanske inte änns har öppet idag :P Men det märker vi.

Pusspuss
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jaaa, tråkigt att inte du jobbar bara =(

2010-01-09 @ 13:43:46
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0