Dumma dator!

Nu har min dator lagt av igen!!! Ja, inte den här såklart, utan min stationära. :( Där har jag alla mina bra bildprogram. Micrografix, Ps Elements och Gimp.
Nu får jag nöja mej med paint, eftersom inte Gimp går så bra på den här lilla rosa. :/ Tyvärr.
Ska alldeles strax gå och lägga mej eftersom jag ska upp med tuppen imorgon. eller iaf upp med Sebbe vid 06:30 för att hjälpa honom att byta plasten på tatueringen. Eftersom den sitter på ryggen så har han lite svårt att fixa det själv, haha :D
Imorgon blir det en lunch med Amina också, vi tänkte åka till något wok ställe, är det någon som har något förslag på ett bra?
Morgondagen är faktiskt väldigt välplanerad. Först träna på morgon vid 09:00 ungefär. Efter det blir det lunch som sagt, sedan när Sebbe kommer hem från jobbet bär det av mot polisen för att fixa pass till Thailandsresan. Det är bara 8 veckor och 4 dagar kvar nu! :D Längtaaar.

Torsdagen: Personalmöte 08:00 på jobbet, och om Nikolina är frisk då så ska vi fika när hon har springpass efter 14, så kl 17:00 ska man va uppe i restaurtangen för att jobba en "underbar" stängning.

Fredag: Min kära kussling Emmeli kommer hit på lunch och massa skitsnack, och vid 14 kommer pappa och hämtar min dator som inte fungerar. Hoppas han kan väcka den till liv igen, det har ju gått tidigare :P

Nu måste jag gå och sova om jag ska komma upp tidigt imorgon. :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0