Back to Newport.



Jahapp så var man tillbaka i Newport. Eller The O.C som det är mer känt för kanske. Skönt att va tillbaka, jag har saknat alla roliga stunder, alla sorgliga ögonblick och alla spännande äventyr.
Mycket förändras, några har blivit panka och några har gått bort, men de mest betydelsefulla är kvar, även omdet har förändrats lite bland även dom. Någon har fått byta skola, någon får komma tillbaka efter en avstängning, några smider planer för att bli av med någon som kanske inte riktigt gör allting så enkelt för ungdomarna här i O.C.
Självklart pratar jag om serien, jag bor ju inte där, även om jag skulle vilja det. Vem skulle inte vilja det, soliga dagar, fina stränder. Allting verkar så bra, det är väl säkert precis som här egentligen bara att det är lite varmare. Tittar just nu på säsong 3, nästa avsnitt är episod 16. Snart dör Marissa och så kommer man sitta här och gråta till det. Jag vill aldrig se de avsnittet just för att det är så sorgligt, men man kan ju inte strunta i de. Tyvärr.

Dagen består inte av så mycket. Jag har gjort absolut ingenting hittills (förutom att ha kollat några avsnitt av O.C då). Pojkvän och hand far ska lägga golvet i hallen någon gång under dagen, det ska bli såååå skönt där det är klart. Kvällen är helt oplanerad så vi får väl de vart den för oss :P haha.
Snart börjar det bli dags att byta ut pyjamasen mor kläder och kanske slänga på mej lite smink.

Har jag inte blivit duktig på att uppdatera!? Från ett inlägg var tredje dag (om ens de) till många inlägg varje dag :D I just love myself right now!
MEN vad ska man göra ikväll. Jag vill så gärna gå på bio och se Snabba Cash, det känns som att det är dags. Men det känns inte som att the b-friend är så sugen, han skulle väl iväg på någon klassåterträffsfest ikväll, tror det var något sånt, har jag för mej.  Det kanske blir någon god middag iaf om jag orkar knalla ner till affären. Det är ju trots allt inte såå långt ner dit :P haha.

Ha en fin lördag.

Kommentarer
Postat av: amina

menåh. jag vill vara oc!

2010-01-23 @ 20:48:36
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0