18/1-2010

Hejhopp.
Jag försökte blogga via mobilen tidigare, men det gick inge vidare. Blev bara arg och hade ingen lust att sabba telefonen. Skulle va hyffsat tragiskt faktiskt...

Vi hålelr på och kollar runt efter en ny soffa. Divan ska det va, en stor sådan. Dessvärre är dom ju ganska dyra. Därför ska vi sälja våra älskade soffor som vi har nu <3
Vardagsrummet blir så litet eftersom sofforna är så stora, tror även att det blir en ny TVmöbel och ett soffbord, dvs ett helt nytt vardagsrum.

Så om någon är intresserad av två soffor, en tvmöbel/vitrinskåp och ett soffbord så hör av er ;) Ska väl skicka iväg klädseln på soffan på kemtvätt. Måste nog göras innan det säljs, men vi får väl se när det händer. Vi är ju inte varldens snabbaste på att få saker att hända ;P Tyvärr. haha. Men imorgon ska JAG börja fixa det som behöver fixas med golvet innan man lägger stenplattorna. Prima, heter det så? Aja, det uttalas iaf så tror jag. Det ska jag göra imorgon iaf i hallen, efter träningen såklart. :D

Nu ska jag soova.
Godnatt på er.

ChrissiePissie <3

Glöm inte kolla min älsklings blogg också ;) HÄR!

Kommentarer
Postat av: amina

hallå!? :D jag uppdaterar! :D kolla då!? haha <3

2010-01-21 @ 12:59:19
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0