Efter 12 med Christin.

Tjoho.
EFter mycket vin, Singstar och kladdkaka har tjejerna nu åkt hemåt. Jag sitter kvar här själv i vardagsrumet och ska bara dricka upp det sista vinet i glaset sen blir det läggdags för mej. Upp och jobba imorgon kl 10. Ska försöka va inne vid 09:30 redan så jag och Nikolina kan chilla lite innan restaurangen slår upp portarna för allmänheten.
Jag har haft en supertrevlig kväll som absolut kommer upprepas. Amina, Natta och Jennifer, tack för sällskapet, det var jätteroligt att ni kom :)
Bajen vann överlägset mot Västerhaninge också, jippie! :D Jag vet, jag bor nästan i Västerhaninge men who cares? Bajen is the shit!!!

Här har vi lite bilder från idag också. Kladdkaka, singstar, vin och gott sällskap. :)
  
 

Otroligt fina bilder :D haha.

Godnatt kära läsare :) Hoppas ni får en underbar helg.
Puss&Gull

Kommentarer
Postat av: amina

skitful bild!

2010-02-27 @ 16:49:48
URL: http://aminawase.blogg.se/
Postat av: natta

håller med amina! HAHA fan vilka osmickrande bidler :D

2010-03-01 @ 17:24:26
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0