Blä på Satio!

Jag har en Satio. Som har fungerat skitbra. Fram tills nu.
Kameran hakar upp sej! Ibland kan blixten haka upp sej så den blixtrar hela tiden, även om man går ut från kameran och stänger linsskyddet, man måste stänga av den för att den ska sluta. Ibland så blir skärmen bara helt svart och skärmen fryser sej när man tar en bild. Då får man stänga av den och så fungerar den perfekt sen.
Såååå sjukt irriterande.
Vill inte ha den längre. Eller ja, kan ju använda en riktig kamera istället för mobilen för det är ju bara kameran som krånglar!
Går såna här problem på garantin? Eller måste man ha försäkring?
Jag har nämligen ingen försäkring på den. Kanske ska gå till OnOff och höra med dom?

Ska nog försöka sova nu ändå. Blev ingen mer städning. Vill inte väcka älsklingen som ska upp tidigt imorgon.

Slänger upp en dålig bild på mitt hår också. Kameran gör inte färgen rättvisa!


Kommentarer
Postat av: Stefanie Kasper

Men håret ser fint ut, trots den dumma kameran!

2010-02-19 @ 00:09:11
URL: http://konserverat.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Schnyygt :D Nu är jag mega avis!

2010-02-19 @ 08:56:49
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0