17145 besökare på youtube.

Hahaha :D
Herregud. Jag kommer ihåg konserten vi hade i trean på gymnasiet. Ja körde Baby I love your way. Den lät bra. Sen körde vi den konserten en gång till! Då lät det förjävligt! Usch, det är så hemskt. Det roliga är att det är den dåliga versionen som har kommit upp på Youtube.
Tjejen som lagt upp filmerna kommer inte längre in på det här kontot så den går inte att ta bort, det har jag frågat om hon kan göra, men det gick ju då inte.
Nu gick jag in och skulle titta lite på våra gamla konserter i skolan och gissa vilken video som har mest visningar? JO! Den dåliga Baby I love your way videon :D hahahaha! Varför sitter folk och tittar på den skiten? Tycker dom om att lyssna på versioner som fullkommligt slaktar låten!?
Jaja, not my problem. 17145 visningar har videon, och ni kan ju gå lyssna på den här om ni vill?


Men vill ni lyssna på någonting som jag iaf är lite nöjd med så kan ni lyssna här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0