Nyårsklänning 2010

Här är två (dåliga) bilder på min klänning som jag köpte till nyår och jul :) Den är så fiiin tycker jag.
Hade sån jäkla tur att jag fick tag på den!
Första gången jag såg den var när jag och Elin gick på promenad längst Götgatan. Inne i Ringen i H&Ms skyltfönster såg jag den här vackra skapelsen och jag visste att jag skulle ha den!
Sen dess har jag inte sett den någonstans! Tills förra veckan då jag gick in på H&M i Haninge Centrum... Där hängde den! Min kärlek. I min storlek. Jag provade den såklart och den satt som skapt för mej.
SJÄLVKLART hade jag glömt både H&M kortet, min 50 kr rabattcheck och en annan erbjudandecheck med 50 kr rabatt vid köp över 300. Så jag frågade om dom kunde ringa till Ringen och fråga om dom kune lägga undan en år mej om den fanns kvar.
Då säger hon såhär: "Jag kan redan nu säga att de kommer dom inte kunna göra för det där är nog troligtvis den sista klänningen som finns, och det är en retur så du hade en jäkla tur som fick tag i den".
Såklart köper jag den på en gång och gör ett omköp senare med mina rabattchecker. Så istället för 399 kr så betalade jag endast 299 för denna skönhet :) VÄRSTA KAPET!!! :D
Lycklig tjej.



Bilderna gör inte klänningen rättvisa men ni vet ju hur jag är på att ta outfit bilden ;) SÄMST!


Kommentarer
Postat av: nikolina - mamma till Ellinore <3

Snygg klänning!



Jo det var väl bra men jag märkte att han var ledsen. När jag träffade honom var han så finklädd och man såg verkligen på honom att han var ledsen. Jag började böla på en gång, klarar inte av att se mina närmaste ledsna :(

Hoppas vi ses nu på måndag! <3

2010-12-04 @ 01:22:07
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: ems

grymt snygg!

2010-12-04 @ 09:13:34
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0