Dag 8 - Ett minne jag har


På min och Emelies 1 timme och 45 minuters promenad idag så var det nästan bara minnen vi pratade. Så himla mycket olika minnen.
Vi gick till våran gamla högstadieskola, kikade in genom fönstrena och skrattade åt allt galet vi gjort. Vi gick vidare till Sågen. Där vi spenderade den mesta av våran fritid för X antal år sedan. Vi skrattade åt de galna festerna vi var på, pratade om de vi brukade umgås med och funderade på vad alla gör nu.

Jag vet faktiskt inte vilket minne jag ska välja att berätta om... Det är ruskigt svårt.

Så det får bli ett ganska nytt minne, eller nytt och nytt. Från 2007 när jag vad i Grekland med Amina och hennes familj. Det var våran första kväll på Kreta. Vi hade precis gjort oss hemmastadda på hotellet. Jag och Amina blev så otroligt sugna på att gå ner till stranden, dricka varsin Breezer och snacka massa skit.
Sååå... Vi gick till afären som låg ca 30 meter från vårat hotellrum och köpte varsin Breezer. Vi knatade ner till stranden och satte oss på varsin solstol. Det var helt kolsvar ute och vågorna slog mot stranden.
DÅ! Fick vi ett liiiiitet problem. Vi hade ju såklart ingen öppnare med oss. Det här var på den tiden då ingen av oss hade lärt sej hur man öppnade med en tändare, men vi gjorde vårt bästa och försökte få upp flaskorna.
Jag tror vi satt i nästan en hel timme och försökte få upp dom där jäkla flaskorna!
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg om vi fick upp dom eller inte, men jag tror att iv fick upp dem tillslut!

Vi hade iaf skitkul undertiden vi kämpade med dessa envisa kapsyler och det fastnade lite på bild också... men dom bilderna kommer inte upp här och nu inte.

Nu måste jag gå och lägga mej för imorgon är det redovisning och då måste jag vara fit for fight! ;)



Kommentarer
Postat av: Mirjam

Fint minne :)

2010-12-09 @ 13:55:15
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vad tycker du om byxdressen, hot or not?:) svara här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/byxdressen.html#comment

2010-12-09 @ 15:48:00
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym blogg!

2010-12-09 @ 21:29:39
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0