Dag 6 - Min favoritplats

Favoritplats...

Hm, jag kommer ihåg att jag skrev en dikt när jag var mindre. Den handlade om min favoritplats, och då var det köket i söderby som gällde.
Nu är det jättesvårt. Det är svårt att bara komma fram till någonting såhär snabbt. Det är säkert någonstans som är en lite mer favorit men att man inte tänker på de nu.

Jag gillar ändå kök. Så jag säger nog vårat kök nu också. Speciellt nu när vi har fått ett riktigt köksbord och kan använda lampan som sitter i taket över bordet.
Jag sätter mej hellre i köket vid bordet än i soffan faktiskt.

:)


Kommentarer
Postat av: cornelia

Jaha, aldrig kul med tentor. Men skönt när dom är över. kändes det bra..?



Jah att skriva skrivmaskin är en känsla isig. Jag skulle aldrig klara mig utan dom.

Haha

2010-12-06 @ 13:05:45
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

E allt bra med dig idag då?:)

btw snygg design!:)

2010-12-06 @ 13:40:06
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0