Dag 1 - Presentation av mej själv

Jag heter Christin Wigren, är 21 år gammal och bor ca 20 minuter utanför Stockholm City. Jag bor i en tvåa på 70 kvadratmeter tillsammans med min pojkvän och våran katt.
Jag pluggar på Yrkeshögskola Södertörn och läser till Ledare/egenföretagare i detaljhandeln, än så länge har jag inte änns gått en termin men detär hur kul som helst och jag ser fram emot de 1½ åren som är kvar.

Jag pluggade Estetiska programmet med inriktining musik på gymnasiet och jag tog studenten i Juni 2008.
Efter det så jobbade jag på Globen Arenorna (Global Eatertainment) som servitris och serverade på alla olika slags galor och event, kul som fan va det! Höll på att spilla rödvin över Peter Jihde en gång, pinsam om det skulle hänt!
Några månader senare fick jag jobb på Dalarö Krog Mysingen som servitris även där och jobbade lite på båda ställena. Mysingen är det mysigaste stället jag jobbat på och vill ni ha en god hemlagad måltid så åk dit!
I Januari 2009 fick jag jobb på Jensens Böfhus på Vasagatan i Stockholm, även där som servitris som ni kanske förstod. Stressigt som fan, men eftersom jag hade världens mest underbara medarbetare så blev jag kvar ända till Juni 2010.
Efter det bestämde jag mej för att ta mej ur restaurangbranschen och bytte helt spår och sökte en tjänst som telefonförsäljare, vilket kan ha varit det tråkigaste jobbet jag någonsin varit med om! Sitta med ett headset hela dagarna, 9-17 och ringa till privatpersoner och försöka lura på dem trosor, strumpor, kalsonger och rakhyvlar... Stackare, förlåt.
Snart, efter närmare bestämmt typ två veckor hittade jag ännu ett annat jobb. Även det som telefonförsäljare på G Media Group. Då ringde jag till företag och ville ha in dom i våran Bloggturne vi hade då på Nightlife.se... Aja, jag ska inte dra det där, ingen ville va med iaf... haha. Åandra sidan var det inte Telefonsäljar jobbet jag sökte på det här företaget men blev placerad där för en uppstart, som skulle va på ca 2 veckor (?), sen skulle jag gå som fältsäljare för ett annat företag fast som satt på samma kontor. Så blev det aldrig! Tråkigt nog, det fick mej att tappa hoppet lite på dom, PLUS att jag hittade den här utbildningen jag går nu! Vilket jag är väldigt nöjd med.

Jahapp... Jag vet inte riktigt hur man gör en presentation av sej själv, men jag hoppas det här är bra. Haha.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Hejhej:)

2010-12-02 @ 12:31:34
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en bra presentation med en jättefin bild! Karin

2010-12-02 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0