BAD DAY, med STORA bokstäver!

Hej på er. Hoppas eran jävla dag varit bättre än min!

FAN! Jag är så arg på mej själv så de är helt sjukt!

1. Jag vaknade kl 09:25, tentan började 09:00!
2. Sigge har rangordningsproblem!
3. Det spilldes Cola över min kamera!

DÅLIG DAG!

Som tur är får jag göra tentan så tidigt som på fredag iaf.
Skrev ett mail till min lärare och berättade hur de låg till och att jag inte vill gå in försent på tentan och störa alla som skriver. Det är bara respektlöst tycker jag!

Och jag vet hur man ska göra för att ta bort Sigges rangordningsproblem men det går ut på att man måste skrika åt honom samtidigt som man stampar med fötterna hårt i marken och går mot honom. Jag som redan har ont i halsen har sjukt ont nu efter att jag skrikit på honom, och han bryr sej ändå inte utan bara fortsätter som ingenting har hänt.

När han bet i min arm skulle jag kasta iväg honom och det resulterade i att han hamnade med ena tassen på glaset med cola och glaset välte på bordet, där kameran låg, och objektivet blev fullt med cola. Jag skrek lite till, började nästan gråta för jag orkar inte, och sprang och hämtade papper för att rädda min kära Pentax, Nu ligger den högt upp på en hylla, för att torka. Jag hoppas den klarar sej utan skador.

Japp! Nu ÄNTLIGEN dricker jag en kopp kaffe, och försöker lugna ner mej lite från morgonen kaos. Ska sätta igång lite Gossip Girl och försöka starta om inför eftermiddagen.
Jag tänkte försök mej på att storstäda lägenheten för det behövs, och eftersom jag itne gjorde tentn så måste jag kompensera med någonting och då är väl städning en bra lösning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0