McFeast Deluxe.

Haha måste bara berätta om när jag och mamma åkte Drive in på Donken idag påväg hem från Ullared!
Vi tänkte att vi skulle prova på den där nya McFeast Deluxe med Bacon, så vi beställer, vi betalar så börjar vi rulla mot den sista luckan då vi ska hämta maten.
Mellan dom två luckorna, betal och hämt luckorna alltså, så står det en stor skylt med fyra olika McFeast Deluxe med datum under.
Jävla skit, Nu är det tydligen Chilli som gäller, hur äckligt lät inte de lixom!? Vi vile j uha bacon, så vi backade tillbaka och sa att vi inte alls ville ha den där äckliga chilli burgaren utan vi ville istället ha vanliga McFeast eftersom de inte fanns med Bacon. Jag har noh aldrig sett en mer besvärad tjej tidigare, hon vred på sej och gnällde om att de var försent sen hämtade hon sin shiftledare antar jag att de var så fixade han det på två röda :P Hur svårt var det.

Vi fick iaf vår mat och så åkte vi och satte oss på bänkarna på gräsmattan intill och åt. Sen blir jag attackerad av en jävla äckel geting! Den vägrade ge upp, jag vet inte hur mycket jag vifftade och hur mycket jag sprang runt i cirklar. Den var ändå efter mej! Dumma!
Jag hatar getignar, som är elaka.

Haha, de var iaf roligt när de hände.


En sak till när jag satt och läste på Sigges nya Sele så stod det; Kattsele.
Läs det snabbt!
Jag gjorde det, vet ni vad jag fick det till?
Kattarsle. Fråga mej inte varför men jag var väl väldigt övertrött och såg inte riktigt rätt. :D

Haha, har iaf haft en jätterolig dag tillsammans med mamma <3
Åkte kl 6:00 från Statoil, efter att ha kämpat med att byta vindrutetorkare på ena sidan i typ en kvart! Den ville inte.
En fem timmars bilresa bakom ratten, trött som satan, trodde nästan jag skulle somna när jag körde. Vi var framme vid 11 då vi käkade lunch på Burger King.
Shoppade fram till 14, tog ett kaffebreak, gick tillbaka in igen och fortsatte shoppingen fram till 16 ungefär då vi började röra oss hemmåt.
Så mamma körde på vägen hem och jag sov lite. Kom hem vid 22 tiden, fyra grabbar sitter och spelar UFC på Ps3an och dricker öl. Dom ska va vakna hela natten. Det ska däremot inte jag. Jag ska nog gå och lägga mej snart.
Sitter och smuttar på en Bacardi Razz just nu, så när den är slut så blir det sovdags.
Har städat garderoben efter jag kom hem också. Duktig jag. Skorna måste ju ha det fint om dom ska bo där <3


Imorgon ska jag och Nikolina käka lunch på Jensens :) Mys ju.

Nattinatti
    xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0