Kom på att jag faktiskt inte har uppdaterat någonting idag!

Tjo babes.
Hur står det till med er?

Jag försöker etablera min blogg lite högre upp på alla listor. Självklart vill man va högt upp på listor. T.ex. som på bloggtoppens listor eller ja ni förstår vad jag menar. Jag har mina trix.
Men egentligen så tycker inte jag att det är antalet besökare som räknas. Många besökare utan kommentarer är ju inte speciellt roligt det heller. (en liten peak till er att ni ska börja kommentera lite bättre)

Amina har bokat "biljetter" till oss två på Blogawards nu! GRYMT, ELLER HUR?! Ska bli så fruktansvärt roligt. Ser verkligen fram emot det. Måste köpa en klänning. Har 300 kr på H&M så ska försöka hitta någonting där kanske. Så på söndag bär det av mot Haninge Centrum för att kika H&M men Aminisen. :D


Som jag har berättat tidigare så skulle vi bytt soffor på lördag, vilket både jag och Sebbe har sett fram väldigt mycket emot men nu är det tydligen framflyttat till andra helgen i September. Det kommer kännas som en evighet!!!! BLÄ PÅ DET IAF!

Har egentligen inte så mycket att skriva heller så det är väl antagligen därför jag inte har bloggat någonting idag.

Börjar ändå bli dags att gå och sova, ska gå tidigare hemifrån imorgon så jag hinner dricka en kopp kaffe med Amina innan jag börjar 09:30. Skön dag imorgon, börjar 30 minuter senare och slutar 30 minuter tidigare :D hihi.

Sebbe skruvade äntligen upp den här fina som jag sedan har inrett med kryddhylla, pappershållare och krokar :) Jippie.

Så fick vi post idag... Hälften av posten består av detta...

Massa STEFANIE KASPERS :D hihi. Vad roligt att du kom och hälsade på :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Hej du är en av vinnarna till bloggsvar! Vilken mailadress vill du att jag skickar inbjudan till? Grattis! Kram

2010-08-25 @ 22:28:55
URL: http://mammabea.se
Postat av: Mammabea.se

Hej du är en av vinnarna till bloggsvar! Vilken mailadress vill du att jag skickar inbjudan till? Grattis! Kram

2010-08-25 @ 22:38:44
URL: http://mammabea.se
Postat av: Anonym

Det blev ju väldigt bra med "kökshängningen". Bättre sent än aldrig!



Nettan

2010-08-25 @ 22:41:13
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

nu är dagens blogg tävlingen avslutad, kika in och se om det blev du :)

2010-08-26 @ 12:19:24
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

nu är dagens blogg tävlingen avslutad, kika in och se om det blev du :)

2010-08-26 @ 12:31:32
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0