Kan alla bloggare sjunga eller?

Seriöst, nu ska visst alla bloggare bli sångerskor... Efter att Kissie släppte en låt började Paow & Hugo spela in en låt. Den släpps nästa vecka läste jag någonstans. NU är även Dessie på G! OMG!
Kan verkligen alla bloggare sjunga? Shit va nice...
Kan och kan, Kissie kunde ju tydligen INTE utan att mixa sönder rösten. Hon körde ju inte änns Live på sitt första Liveuppträdande på Berns i sommras, hon kunde ju inte änns mima texten. HERREGUD TJEJEN!

Vad jag har hört är Paows & Hugos en kulgrej, som en skämtlåt (?) oseriös. Det skulle väl bli någon slags parodi på Kissies Success från början men sen bytte dom nog bana har jag för mej.
Jag försöker hänga med i bloggsvängarna ;P

Dessie däremot! Hon kör ju själv...
Kommer de bli en lika stor flopp som Kissies?

Jag tippar faktiskt nästan på det.

Kära Bloggare, ni kanske ska hålla er till att skriva ner era ord och inte uttrycka dem i sång... Tyvärr tjejer, ni kommer aldrig kunna lyckas inom musikbranschen, isf skulle ni redan varit där för längesen. (syftar då mest på dom två översta som gör detta seriösare än de två understa ;p)



Kommentarer
Postat av: Barbie

Haha! Ja man börjar ju fundera... jag blir mest bara förvirrad av allt sjungande! Men jag tror faktiskt Dessie är bättre än Kissie i alla fall.

2010-08-25 @ 17:47:53
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0