Hur shoppar man utan pengar?

Bra fråga där, eller hur?

Skulle behöva shoppa lite, inte kläder eller skor, som jag kanske vill helst av allt, utan block, pennor, almanacka, SKOLGREJER! En ny dator skulle inte sitta helt fel, en som fungerar ordentligt, eller om man kan fixa den här så skärmen fungerar som den ska. Min lilla rosa. Jag tycker om den så mycket :) Men ibland kan den vaen riktig glädjedödare när den är urladdad och man vill göra någonting på den men det fungerar inte för man laddar den!
Dumma, dumma dator. <3

Ojoj, nu börjar klockan ticka iväg. Måste nog sova, ska försöka komma upp tidigt imorgon innan jag ska iväg till kusslingen min. Skulle behöva diska! pinsamt att de fortfarande inte är gjort.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Skolböcker är asdyrt! Tommies kommer kosta 1 o 7, tur att han får CSN snart... hehe :P

2010-08-13 @ 16:41:00
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0