Är ni blyga?

Eftersom jag endast fick två kommentarer (hittills) på förra inlägget med frågan till er så antar jag att ni är lite blyga.
Kära läsare, jag vet att ni finns, ni syns på min statistik så ni behöver inte gömma er. :)

------------------------------------------------------

Såhär sitter jag iaf just nu. Mitt lilla "skrivbord". Jaja, det är lite krimskrams, eller ganska mycket men jag ska ta tag i det så jag kan sitta här vid fönstret och plugga sen också. Skulle ju vara helt perfekt.


Bordet/bänken är ca 50 cm till på vänster sida av min mini-pc men där är det massa tråkiga grejer som ramar, en CD-freestyle (!?), haha! En USB-spisplatta, nice att ställa kaffekoppen på när man sitter här och plugar och vill ha varmt kaffe helatiden. En kattbur står här också.

 xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0