26 Augusti 2010

Jag sitter och tittar på Simon & Thomas just nu. Dom har konstig stil, men ändå så blir det ganska bra i slutändan.
Tidigare tittade vi på det här nya "Välkommen hem". Patetiskt program tycker jag. Fjantigt. Det blev alldeles för personligt om hur den här utsatta personen hade haft det efter flera dödsfall i familjen m.m. Det gräts flera gånger och programledaren började gråta för ingenting. Herregud säger jag bara.
Ta till exempel Extreme homemakeover. Man får veta vad som har hänt familjen och varför dom är värda en renovering och det räcker, hela jäkla programmet behöver inte handla om fråga; Hur har ni haft det? Hur känns det? Stackars henne/honom. åh, snyft, snyft.

NEJ! Inte min grej, dåligt program måste jag faktiskt säga.

Nog om det... Imorgon ska jag nog unna mej att ta bussen till skolan. Först till Amina och käka frulle med henne och sen går jag såklart till skolan därifrån :P
Såhär har mina resor sett ut:
Måndag - Cyklade fram och tillbaka till skolan.
Tisdag - Tog bussen till skolan, gick hem.
Onsdag - Gick till och från skolan.
Torsdag - Cyklade till och från skolan.
Imorgon Fredag - Buss till skolan, promenad hem.
Duktig jag är! Så imorgon får jag alltså åka buss :)

Jag ska försöka komma upp direkt när klockan ringer imorgon så jag hinner åka och käka frukost med Amina imorgon. Tänkte va hos henne vid 07:30. Så slipper man stressa :D
Idag började jag vid 09:30 och var hos Amina för Morgonkaffe vid 08:30 men det blev ändå lite stressigt.



Har inte så mycket mer att skriva.
Blev ett väldigt trist inlägg! Eller hur!?
Blir kanske bättre imorgon när det är fredag och allt :D hihi.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0