15 Augusti 2010

Fy, vilket tråkigt väder vi fick idag. Regn och rusk. Usch. Jag och Amina som ville åka till stranden och sola och bada. Typsikt.
Igår hade vi jättemysigt, satt på balkongen hela kvällen och drack varsin drink och snackade massa skit. :) Det måste vi göra om tjejer. Bacardi Razz, Sprite och hallon. De finns inget bättre!

Jag vaknade vid 11 tiden idag, sen som vanligt, jag vet. Jag måste börja gå upp tidigare på morgonen igen. Snart börjar jag ju plugget igen och då måste jag komma upp på morgonen. Från och med imorgon så blir det ändring. Senast kl 8 ska jag va uppe ur sängen! Thats it! Inte en minut senare.
Sigge springer runt här som en galning. Han har fått ett av sina busryck så han springer fram och tillbaka och runt om i lägenheten och är helt galen. Han är söt. <3



Nu ska jag springa om i duschen,

 xoxo

Kommentarer
Postat av: linda

Jättefin bild! :)



sv; tack! :)

2010-08-15 @ 19:55:23
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0