Springpass med Nikolina :)

Godmorgon kära läsare :)
SKa snart iväg till jobbet för första gången sen innan thailand :P Blev en lite förlängt, obetald, semester, haha. Välsigt skönt tycker jag att det är . Om det inte skulle va för den där lilla detaljen att man blir fattig så skulle jag nog ha obetald semester hela tiden :P haha. Inte helt fel.
Idag kommer nog bli ett väldigt roligt pass iaf för jag och Nikolina ha springpass tillsammans så vi har en lång rast över för fika tillsammans :D Myyyyys! Så är det superväder här i stockholm också så då kan man kanske sitta på uteserveringen på Moda och mysa ett  tag innan det blir dagt att börja jobba igen. eller om man är lat så har ju faktiskt Jensens öppnat upp uteserveringen, men det är så väldigt inte mysigt där!  

Nu måste jag faktiskt sminka mej och kamma till håret lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0