Soliga Haaaninge ♥

 

Ååh, massa sol. Ställde klockan på nio. Vaknade vid 7, men gav mej fan på att sova tills klockan ringde. Vaknade igen fram och tillbaka helatiden, vilket ledde till huvudvärk nuoch halv 9 orkade jag inte försöka länge utan gick upp och nu sitter jag här.
Vilket underbart väder vi har!? HELT fantastiskt.


Jag ska börja göra mej iordning redan nu, ska träffa hjärta!Aminahjärta!, som de va jättelängesen jag träffade nu, senare. Hon har nationella prov så hon skulle ringa när hon va klar så då blir det bara för mej att åka iväg mot handen :)


Idag vill jag ha riktiga vårkläder. Om jag har några såna :p Får leta i garderoben.

Juste, jag skulle ju ha stängt igår men gick gå hem redan vid 21:30 för att det var så jäkla dött i restaurangen. Skönt :) Helgen blir nog inte lika soft tyvärr.

NU: Frukost

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åh. hjärta på dig också

2010-04-23 @ 11:10:39
Postat av: Nikolina

Jag har utmanat dig, hihi :)

2010-04-23 @ 13:40:49
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0