Gitarrspelande

Dagen har gått i gitarrspelandets tecken och jag har försökt lära mig massor av låtar. Eftersom jag är värdelös på att skriva egen musik så får jag sitta och spela och sjunga covers hela dagarna ;P haha.

Imorse var dom här och statusbesiktigade lägenheten. Vet inte hur det gick, fläkten ovanför spisen blev inte godkänd iaf, och dom sa någonting om där badkaret hade stått och mögel i badrummet. Jag har inte sett till något mögel alls, så jag tror dom såg fel. Trallen i badrummet åkta bort också så dom skulle kunna se golvbrunnen vid duschen. Det är lite kvar men jag tänker nog fixa det idag eller imorgon så det inte är någonting kvar där. Golvet är inte världens finaste och fräschaste men det ä bättre än trallen där allting fastnade. Blää.

Igår jobbade jag ju somsagt springpass. Nikolian också. Väldigt trevligt. Vi åkte in tillsammans, jobbade i tre timmar. Sen på rasten gick vi ner till kungsan och Friday's och drack varsin latte i solen. Jättemysigt. Vi satt där i ca två timmar innan vi gick tillbaka till jobbet och åt middag och jobbade lite till. Jag slutade en timme tidigare, 22:00, men väntade på Nikolina så vi kunde åka hem tillsammans också :)

Nu ska jag börja med maten. Mums, är jättehungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0