Förkväll med Kissie.

Har precis tittat på FörkvällTv4.

Alexandra "Kissie" Nilsson var gäst, spännande att se henne i tv. Hon känns som en sån dryg, egenkär, utseendesfixerad bitch i bloggen men jag har nog ändrat min syn på henne lite. Hon vet vad hon sysslar med, hon vet hur långt hon har gått med provoseringen och förstår att hon nog har gått liiiite över gränsen av vad läsarna klarar av.
Jag brukar sitta och läsa hennes kommentarer till inläggen hon skriver och förvånas över hur dumma människor är. En hur självklar provosering som helst får så mycket respons och dum förklaringar. Ett exempel är när "Kissie" hade skrivit ett "schema" för hur hennes vecka skulle se ut, detta var samma vecka som det var Alla Hjärtans Dag iår. Hon hade skrivit Alla hjärtans Dag på Fredagen (den 12 februari), och alla vet väl att den dagen är den 14onde och inte den 12te.
Så mycket kommentarer om hur korkad hon var och att hon inte visste att det var på söndagen m.m. Jag blev förvånad över hur folk inte förstår att hon skriver så just för att hon vill att alla ska reagera på det som alla gjorde.
Folk som läser hennes blogg för att dumförklara och skriver elaka kommentarer verkar inte fatta att hon tjänar pengar på dom. Hon VILL att ni ska reagerar som ni gjort för att hon tjänar på att ni rättar henne.
Jag tycker att hon gör ett jäkligt smart drag att just göra såna småfel som fel dag eller en felstavning, eller en riktigt illa redigering. Skulle jag ha kommit på det så skulle jag absolut utnyttjat det om det lockar läsare att rätta mej vilket skulle ge mej pengar ;P haha.

Haha. Det jag vill säga med detta är att jag har ändrat min syn på "Kissie" och jag hoppas hon fortsätta visa hennes riktiga jag, som hon gjorde i Förkväll idag.
Hon berättade lite om operationerna, att det berodde på att det är någonting hon mått dåligt över i yngre dagar (en anledning till att många opererar sej skulle jag tro). Det var kul att se en annan sida av henne som man inte har sett så mycket av tidigare.


Kommentarer
Postat av: Alva ♥

Har faktiskt träffat Alexandra/Kissie och hon är jättetrevlig och go i verkligheten. Sen att hon är som hon är i bloggen är ju en annan sak.. : )

2010-04-26 @ 19:58:20
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0