Blogg Utamanad!

Nikolina har utmanat mej!

Blogg jag läser först: Oj va svårt. Det varierar mellan Kenzas.se och Moringa.blogg.se.
 
Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Tyra Sjösteds. Jag har tänk att; nu ska jag kolla in den men jag har aldrig riktigt tagit tag i det. Får väl se till att göra det!

Första bloggen jag började följa: Hmm, den första jag tittade på var väl nog Blondinbella, men den första jag började följa... Det måste nog vara Kenzas, eller möjligvis Amanda Berg, henne har jag följt väldigt länge!

Bloggare jag beundrar & varför:
Shit vilken svårt! Jag måste nog säga Blondinbella. Jag har börjat gilla henne på senaste tiden. Hon har fått så mycket skit från alla olika håll under sin bloggtid men har ändå fortsatt och struntat i kritiken. Nu har hon hur mycket som helst att göra. Eget företag, webshow, klädkollektion, jag vet inte allt. Så Fortsätt så Bella :)

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Haha, fördelar... Skulle väl blir glad för lite biljetter till förhandsvisningar på filmer och inbjudningar till galor och stora event men det kan man väl inte vänta sej om man inte har över många tusen besökare. Fördelarna är väl att man har ett ställe som man kan uttrycka sej på och skriva av sej lite ibland. Så är det såklart roligt också, jag tycker om att höra vad andra tycker om mina nya inköp (inte för att det är så många som kommenterar men när det händer).

Då hatar jag att blogga: När man inte har någonting att skriva om, när man är arg och på dåligt humör eller när man är stressad!

Då älskar jag att blogga: När man verkligen har någonting man vill dela med sej av, eller när man har lagt in massa bilder och orkar lägga upp dom i bloggen :)

Avslutar med att utmana dessa:
Amina, Natta, Jessica och Sandra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0