30 April 2010

Satte just igång en tvättmaskin, ska sätta igång att diska nu... snart... det är mitt mål att sätta igång att diska iaf. Man skulle ha en diskmaskin, så mycket enklare allt skulle vara då.
Igår gick allting jättelångsamt! Förutom den lilla stunden jag var hemma mellan 15 och 16:30, den gick jättefort såklart. Kvällen var nog det segaste på länge, inte så väldigt mycket folk på restaurangen men allting tog lång tid, och vissa människor ville man bara skrika åt att dra åt helvete. Men, thats life.
Var hemma strax efter 12 inatt, var så trött i benen och i hela kroppen så jag somnade såfort jag la huvudet på kudden. De händer inte ofta.
Nu är jag därimot ledig fram tills nästa torsdag. Såå skönt! Även om jag inte jobbar så mycket så känns det som jag är där och sliter varje dag, det är konstigt.
Jag ska försöka dra några vändor till gymmet under den här ledigheten och se till att komma igång igen. Höll igång innan Thailand (såklart), kom hem, skaffa kattunge, har inte riktigt kännt mej pigg nog att orka men nu så, jag ska!  

Idag är det valborg. Vad gör man på valborg? Jag och Amina vill se någon brasa men det finns ju knappt några längre. Vendelsö gård va vi alltid på när vi va små men nu stog det ingenting om att de skulle va någon där. Vi får se var dagen tar oss. Känns inte som man är riktigt i den åldern längre då man super tills man knappt kan stå på benen. Den tiden är förbi.

Måste åka iväg och kolla ifall Sebbe låste bilen imorse när han åkte. Han tog tydligen bilen en bit för att hinna med bussen som han missade här, och nu kommer han inte ihåg om han låste. Måste leta reda på extra nyckeln.
Hörs senare!

I loooove my shoes hjärta!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha du börjar bli vuxen Chrissie :) Det är bra.. man ska ta det lugnt med alkoholen ;)



Ja, den är jättemysig! Dock kommer det bli kaos när vi tar dit ALLA våra saker. Har bara packat mina än och det är typ 10 flyttlådor.. sen ska vi ju hem till Tommie och hämta där i nästa vecka också. Men det blir mys :) Du får gärna komma över nu nån gång i nästa vecka! Kanske mån, tis eller ons?

Kram

2010-04-30 @ 12:54:06
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0