Lite bilder från Thailand.


Idag gick jag upp kl 6 igen. Tittade lite på nyhetsmorgon, Fixade lite morgonkaffe och frukost, sen tittade jag och Sigge på Alvin och gänget. Den är söt.
Nikolina har varit här idag :D Först var vi på försäkringskassan och arbetsförmedlingen och lämnade lite lappar, sen åkte vi hem hit och satte igång New Moon (ännu en gång, såg det igår också), busade med Sigge och så åt vi våfflor med jordgubbssylt :) Mums!

Nu är bilderna från Thailand överförda till datorn. Det är ganska många, men jag lägger ut dom som jag är nöjd med ;P haha. Nej, ni får se lite olika. Från PhiPhi, Apön, Djungeln m.m.























Några få bilder. :)
Det kommer fler, men det tar så jäkla lång tid att sitta och ladda bild efter bild. De dyker väl upp lite bilder om vartannat ;P


Pusspåer

Kommentarer
Postat av: amina

verkligen skitful apa haha

2010-04-14 @ 21:23:14
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0