Vårdcentralen

Idag har jag åkt buss, det var riktigt jobbigt. Massa sus i öronen, de guppade mycket och det kändes som en evighet att åka tre stationer. Sen fick jag gå en bit från bussen till vårdcentralen också :( Jobbig morgon.
Jag fick tre olika recept som jag ska hämta ut, eller om det var två, kommer inte riktigt ihåg men det får jag göra när min älskling kommer hem för bussen tänker jag inte ta igen. Inte förens jag är frisk. Sådeså.

Nu måste jag börja fundera på lunch för jag är jättehungrig. Vi har ju inte så mycket hemma, Wokgrönsaker och nudlar är gott, men de tar så lång tid.

Vill ingen komma hit och laga god mat till mej? :)

Nehepp, ska stäng av datorn och slå igång tvn istället och börja den långa vandringen mot köket.

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Lilla stumpis :( Hur blir det med imorgon då?

Kram

2009-09-11 @ 14:04:22
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0