Vadå middag?

Idag blev det ingen större middag för våran del. Vi har ju inte så mycker mat hemma så det blir ju ofta samma sak dagarna i ända, eller iaf liknande maträtter i princip varje dag. Så idag tröttnade vi, det fick bli mackor. Grilla dem lite i ugnen på 250 grader så blir de som nybakta :) Det var gott.
Började med medicinen idag också. en tablett om dagen, och två olika inhalatorer (heter de verkligen så?) två gånger om dagen, blir mycket att hålla reda på nu. Vi får se hur mitt minne håller koll på allting :P

Imorgon ska vi laga lite godare mat. Det blir lövbiff, potatiskroketter och bearneisesås, man måste få lyxa till det såhär när man är sjuk (och inte kan gå på partyt som alla andra ska gå på!), det blir myskväll med godis och film med älsklingen <3 Vet inte vilken film, har ni några förslag så kom gärna med tips! :D

Jag har skrivit en shoppinglista till på tisdag också, förhoppningsvis är jag ju frisk då, när jag får min lön så jag kan handla mat. Så vi har lite mer att variera emellan. Nu blir det bara makaroner och köttbullar, mos med köttbullar, korv och makaroner, korv och mos. Inte roligt att leva så :( Så nu ska vi lyxa till det. Hoppas jag.

Vi låg och tittade på det här nya programmet, Kändisdjungeln, hette det så?. Det var ju ganska sjukt. Äkligt. Att man utsätter sej själv för det? Jag skulle aldrig göra det.


 
Jag kommer ihåg hur stolt jag var när jag klarade Scorpionen :)
Nu är jag alldeles för stel... :(



Ha en bra kväll.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0