SKÅL ALLA UNDERBARA BÖFFAR!!!!!!

Blev varken party eller mys idag för mej. Inte mys med älsklingen med godis, chips och dip (som vi köpte) och en film iaf. Jag sitter här och spanar in lite olika bloggar. Från början till slut! Haha. Kikar runt i arkivet på några :D
Bl.a. på Kissies, det är en förändring där! En ganska stor förändring. Det var ett inlägg från 2007 vid skolstarten med skolgrejer med dödskallar på(?) What!? Inte riktigt vad man hade väntat sej kanske :D Men det är faktiskt jätteroligt och läsa hur det skrev innan "kändisskapet". Det är en helt annan stil på att skriva, inte alls kränkande kommentarer. Tillochmed en bild på en (snygg)tjej med bildtexten "I want to be you".
Du har en gång varit som oss andra "Kissie". Kan man inte tänka sej... ;P

Jag har faktiskt blandat ihop en lite drink här som jag sitter och smuttar på. Sours Apple, Vodka Vanilj och Sprite, gottgott. Lite alkohol kan väl inte göra så det blir värre? :)


Ja, camen är inte den bästa och drinken ser giftigt grön ut men det är god! Och eftersom jag egentligen skulle varit på världens party nu så får jag skåla hemmifrån då!
SKÅÅÅÅÅÅL ALLA UNDERBARA BÖFFAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Kunde inte se bilden igår :( Inte vad du skrev heller.. min mobil vägrar ju visa MMS.. :(

Puss stumpan

2009-09-13 @ 18:39:16
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Varför medicinen? Vad hjälper den mot?

2009-09-13 @ 21:47:59
URL: http://konserverat.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jaha. Jag är fortfarande dålig. Blir andfådd, hostar sönder mig. Jag ska ringa vårdcentralen i morgon och se om de vill ta en titt på mig.

2009-09-13 @ 23:27:32
URL: http://konserverat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0