Ojdå.

Vad jag har blivit dålig på att uppdatera!!! Måste bättra mej, har väl en liten period med lite mindre bloggning. Dom smyger sej ju på ibland.
Om två timmar ska jag iväg och jobba igen, stängning idag. Stängning imorgon. Fy. MEN det är väl bara att stå ut.
So... Whats going on?
I fredags var jag i stan med Nikolina, var ute efter att shoppa men hittade inte så mycket. Vi åt på Café Moda först, jag en Focaccia och hon en lasagne, gottigott.
Så fick Niko glada nyheter, tänker inte avslöja någonting :) Hoppas hon blir frisk nu bara!!
Jag hittade två stickade, stora tröjor på GinaTricot, men mer blev det inte. :/ Tyvärr.

När jag kom hem i fredags hade vi lite gäster här hemma. Vi käkade middag och hade trevligt :) så Martin och Paui blev kvar här, sovandes i sofforna :P

Igår jobbade jag till 23:30, efter det blev det en öl på Ducken med Nasim och Emilie :)
Ja-aa, och nu är det idag och jag har precis tittat klart på sjätte säsongen av Vänner och kan int evänta tills jag har köpt den sjunde så jag får se den!!! Måste till Ica Maxi :O

Så tänkte jag bjuda på lite musik idag också. Min pojkvänns lillasyster Sanna. <3 (http://smultrongris.blogg.se)  Hon är jätteduktig :D




Ha en bra dag!
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Stumpis, alltid mysigt o umgås med dig!

Har fortfarande lite feber men om jag stannar hemma och blir frisk på typ onsdag kommer jag bli så jävla arg så nu åker jag ändå, om det inte är så att jag vaknar upp imorgon med 41 graders feber... önska mig lycka till och ha en toppen vecka så hörs och ses vi när jag kommer hem hjärtat :)

Puss <3

2009-09-27 @ 22:27:08
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Whaaaaaaaaa! ofta du lägger ut mej?^^ haha piinsamt :D men tackar <3

2009-10-01 @ 21:18:42
URL: http://smultrongris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0