Kaffet är klart och fikabrödet finns i skafferiet.

Idag har jag som sagt hjälpt min kusin att flytta några lådor från mamma ute på landet till hennes lägenhet inne i stan. Jag har dessvärre aldrig kört i stan förut så det var en liten utmaning, Läskigt, men det gick bra ändå.
Blev kvar en stund hos henne, drack en kopp kaffe och satt i köksfönstret och pratade. Jättemysigt faktiskt. SKulle också vilja ha en sån lägenhet som hon har, lite gammal med högt i tak och djupa fönster som man kan sitta i :)
Sen åkte hon med hem hit och kikade hus vi hade det, lite stökigare här än där :P haha. Hoppas få iordning på allt någon dag snart! Börjar bli riktigt trött på att gå i en labyrint i hallen. Jag försökte röja undan lite från lilla hallen idag. Det vill säga, skicka in lite grejer i min kära garderob och knuffa in lite färgburkar inåt väggen, nu kan man iaf gå där.

Jag, Sebbe och Joar åt middag här. Det blev Spaghetti och köttfärssås. Väldigt gott blev det faktiskt, men också väldigt mätt. Men det är väl det som är lite meningen när man äter. Hihi.
Kaffet är precis klart och jag köpte lite godbitar till det också. Ska bli gott.

Nu är det bara att vänta uppe till kl 02:30 då vi ska hämta mamma och moster på Arlanda. :)

Ha en bra kväll.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0