Helt rätt...

...personer som går vidare till kvalet på fredag i Idol :D
Och alla fattar ju att det är Rasmus som går vidare på Juryns "Wildcard" för idag. :) IDol kommer bli så bra iår tror jag, så roligt att titta på.

Nu sitter jag här och bloggar med Heroes i bakgrunden. Synd att vi slutade förlja det helt plötsligt förut. Jag vet int varför, det bara blev så, tyvärr. Heroes är en väldigt bra serie annars, förutom att det kommer så väldigt många nya käraktärer från olika håll all the time. Fast det är roligt att titta på lite ibland bara också, då slipepr man känna att man är fast och verkligen inte kan missa en endaste sekund. Som jag är med typ... Dexter :) Missade trotsallt i måndags (!) reprisen är på söndag och självklart ska jag se det då. Nästa vecka bli det dock lite värre med tanke på att jag jobbar både på måndagen och under reprisen på söndagen :O Tv6 har ju ingen bra webbTv heller så man kan inte se den där.
Jaja, det lär väl fixa sej på något sätt.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen.
Pusspuss på er.
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Brandi

Jo, jag antar att det var rätt som gick vidare... är bara inte så förtjust i Eriks framträdande idag, tyckte det var mest skrik... men det blir väl bättre, antar jag :P

2009-09-30 @ 23:25:43
URL: http://braandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0