Förhandsvisningar.

Varför får inte "vanliga" okända människor chansen att gå på förhandsvisningar av filmer? Det finns inte någonstans man kan köpa biljetter, IBLAND så finns det tävlingar i olika tidningar om att få biljetter, men hur stor chans är det att man vinner dom då? Ungefär en på miljonen.
Det finns så många som säkert skulle göra vad som hellst för att få gå och se just den filmen före alla andra, bara en gång få känna sej lite speciell och få chansen att faktiskt gå på en sån tillställning som en förhandsvisning. Okej, det är bara en film, MEN en gång, en enda gång skulle va kul.
Istället delas biljetterna ut till folk som kanske är helt ointresserade av att titta egentligen som går just för att de fått en inbjudan.
Varför är det såhär?
Folk som har pengar och skulle kunna gå och se filmen hundra gånger utan att det märks på kontot, får gratis biljetter och liknande, medans vi "dödliga" som kanske inte alls tjänar mycket pengar, kanske ingenting alls i vissas situation, ska få betala över hundra kronor för att gå och se filmen EN ENDA gång.
JAg vet, det är bara en film och ingenting man behöver hetsa upp sej på. Jag är inte arg, eller någonting sånt jag tycker bara att det är orättvist. Att bara för att folk vet vem man är, man får in lite mer pengar än vanligt varje månad och man är lite duktigare än andra på någonting så får man allt. Vad är det för stil!?

Jaja, det är bara en sak jag har suttit och grubblat på. Varför kan inte jag få tag på biljetter till en förhandsvisning? Skulle vara kul och gå på en sån någon gång iaf, tycker jag.

Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, fast så är det ju tyvärr. Alla får inte göra allt så länge man inte har ett namn som betyder något så att säga.

2009-09-14 @ 16:22:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in hos dig och säger HEJ..allt brA?

2009-09-14 @ 18:45:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0