Woooow, jag är mållös!


____________________________________________________________________

Jag vet inte vad jag ska säga förutom; FYFAN VILKA SNYGGINGAR!!! Vem skulle tacka nej till dessa? Not me...
MEN det är inte bara det, kolla in nästa par, ÄNNU snyggare!


Synd att jag inte alls fattar hur man beställer dom :( I like it, i like it!

När man hittar såhär gryma skor så vill man ju bara sitta kvar hela sitt liv och titta på dom. Det är nästan så man vill rama in dom när man får dom hemskickade. Haha, nej kanske inte riktigt.
Dom talar nästan till mej, jag kan höra dom säga; Snälla Christin, köp oss! Vi är perfekta för dina fötter.
Såklart kan inte skor prata, jag vet, men ojojoj vad jag vill ha dom. Varför, varför, varör kan dom inte ligga på en svensk sida!? Så man vet hur allting fungerar.



Ja, förutom att jag suktar efter underbara skor, så har pappa varit här idag. Jag fick en kok bok :D Tack pappa. Jag måste lära mej att laga mat nu. God mat, inte bara sånt som man alltid lagar, som alla kan laga, utan sånt som man kan överraska med. Så man kan laga god mat när man får gäster och bjuder på middag. Som det är nu går ju inte det.
Ja, tacos, fläskile och lövbiff är ju alltid gott men man kan ju inte alltid göra samma saker. Tyvärr.

Nu ska jag dricka lite cola, plocka undan lite grejer i köket och sen ska jag gå och sova.

Puss&Godnatt
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha :D Hello Kittyn tårtat var ju iofs vääldigt god.. får se vad min syrra gör för tema ;-)



Fina skor! Ser ut som riktiga Chrissie skor! :)

2009-10-19 @ 12:41:30
Postat av: Anonym

Ja det va riktiga "Chrissieskor" som Nikolina skriver! MEN man kan INTE köpa allt här i livet, ibland måste man ha något att drömma om också!



Ser fram emot en middag.



Mamma

2009-10-19 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0