Idag har jag...

... jobbat. Från 12 till 22:30. Hyffsat stressig lunch men mycket skönare kväll, för mej iaf, efter som jag stod i baren och gjorde dryck till alla :) Första gången jag gjort det, och det gick riktigt bra tycker jag. Borde få göra det oftare ;P hehe.
Imorgon är det jobb samma tider igen. Får väl säkert station då men söndagar brukar va ganska sköna att jobba på. Money, money, money.
På vägen hem idag träffade jag min gamle vän Erik på bussen, har inte sett honom på hur länge som helst. De va roligt :D Fick även höra att han är en av mina kära bloggläsare :D Hej Erik (vinkar). Haha.

Fick några fina klädesplagg av Paui idag. Två tröjor och en kjol. En sjukt söt rosa tröja som jag nog kommer använda flitigt. Så fixade jag till lite i min garderob när jag kom hem. Hängde upp kläder som ska hänga, satte upp två tavlor, fixade en "låda" till alla mina leggings och försökte göra alla mina jackor mindre, men det är ju inte alltid så lätt så dom tar fortfarande upp en stor del (tusan också).
Sebbe har tre kompisar här som sitter och spelar tvspel och dricker öl. :)

Nu sitter jag här i köket och dricker Cola, mums.

Ha det underbart :)
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jobbar o sliter! Kul att du fick stå i baren, alltid kul att göra något annat. Ha det så bra idag på jobbet! Älskar dig mamma

2009-10-11 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0