Fredag... Woho?

Nej, inte riktigt. 
 Vill egentligen inte att det ska va helg. Speciellt inte den här helgen, nästa helg kan det vara, och sen den två veckor efter den :D Det borde alltid va bara varannan helg tycker jag!



Jag ska inte åka till jobbet förens om några timmar, börjar 17, slutar 23:30. Eftersom bilen står nere på parkeringen så tänkte jag att jag kan åka till Ica Maxi och köpa Åttonde säsongen av vänner, men så är det så konstigt för nycklarna till bilen är inte hemma! Så det bir ju liiite svårt att köra då, tyvärr.
Jag såg precis sista avsnittet på sjunde säsongen och det är så bra, jag vill bara se mer och mer.

Jag funderar på att dra igång en film nu, vet inte vilken men någon måste det finnas. Vill helst se Twilight men det är lite svårt när den är hemma hos min kusin. Så det får bli en annan dag.
Ska leta upp någon annan film nu.

Pusspåer.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0