desperate housewives.


_______________________________________________________________________

Så var det igång igen, första avsnittet på sesång 6 idag och man kan knappt bärga sej till nästa veckas avsnitt. Tror dessvärre att jag jobbar då, what else? Men i så fall blir det väl reprisen för min del. Måste kolla upp när den går bara, så jag inte missar den också.
Imorgon blir det jobb igen. Extrapass. Så otroligt dumt för jag vill ju va ledig, men pengar är pengar och det kan man aldrig få för mycket av, eller hur? Snart börjar det bli dags att inhandla åttonde sesången av Vänner också så det kan ju behövas lite klirr i kassan (inte just nu iof). 11-17 blir det iaf imorgon, förhoppningsvis tidigare eftersom dom inte visste om jag ebs behövdes. Isf så ska jag käka wok med Amina på Söder, tror jag det var :P Men då får det ju inte bli allt för sent eftersom det ska va lunch.

En jätterolig sak som händer imorgon är iaf att jag får träffa Nikolina igen :D Första gången efter hennes lilla trip till Grekland. Saknar <3

Börjar bli läggdags nu va?
Sov så gott
Puss&Kram
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!



Det är ju kul att en ny säsong börjat av "husfruarna" eftersom du tittar på det. Observera hur säsong stavas!



Nettan

2009-10-07 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0