Designa en klänning?

Ja tack!
Det pågår nämnligen en tävling nu om att man ska designa en klänning och skicka iväg till Elle, så kan man vinna biljetter till Elle Galan i Januari, en dag+natt i Stockholm (jaja, varför inte bo på hotell där man bor?) och så får man sin klänning uppsydd av H&M! Så det är alltså ett samarbete mellan Elle och H&M som är igång.
Jag har massor av idéer (fortfarande bara i huvudet) som kan bli skitsnyggt, men det är så svårt. Det blir så mycket oliak idéer att om man blandar dem så blir det total katasrof, så man måste ju förstås välja det bästa och de som passar tillsammans. Otroligt svårt.
När jag var mindre så satt jag alltid och ritade mina drömklänningar och jag var jätteinne på att bli kläddesigner, men var är all kreativitet? Jag har inte änns börjat skissa än! Och jag har varit hemma i en vecka nu! (märkte iof tävlingen i förrigår).
Jag tänker att jag ska sätta mej ner och börja men det blir inte av. Tyvärr, men snart kanske. Ikväll kanske? Imorgon? På fredag? Jaja, ni fattar, NÅGON dag helt enkelt.
Ska kanske börja skissa nu? Även fast Vänner är väldigt suktande att titta på...

Kommentarer
Postat av: amina

designa en klänning som är fin som jag kan ha på nyår :D haha<3

2009-10-22 @ 22:17:06
URL: http://aminawase.blogg.se/
Postat av: amina

designa en klänning som är fin som jag kan ha på nyår :D haha<3

2009-10-22 @ 22:20:24
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0