Usch för mystiskt hosta :(


Älskar Transformers 2. Se den! <3
__________________________________________________________________________

I lördags märkte jag att jag började få ont i halsen och att det kändes som om någon tagit en kniv och tryckt ner i halsen och slaisat sönder allting typ. Skitjobbigt. Idag på dagen var jag som en zombie och hade så jäkla ont så att jag ville gå och dö, hade ont i lungorna när jag andades och började hosta hela tiden när jag stod vid gästerna i restaurangen. Pinsamt värre.
Sen fick jag en timmes paus och drack te och vilade, sen på kvällen var jag helt plötsligt på bra humlr och var mycket piggare. Halsen gör dessvärre fortfarande ont :(

Imorgon blir det iaf bio med Älsklingen och Martin och Paui. New Moon på Heron City. Längtar som faaaaan!!! :D <3
Nikolina är så gulig och tar mitt kvälls pass så jag jobbar bara 11-14 imorgon, vilket är väldigt skönt, mamma kanske kommer förbi och käkar lunch också :D Weehoo. Hoppas jag inte mår imorgon som jag mådde idag på dagen, är det värre stannar jag kanske hemma. Vill inte sätta dom andra på jobbet i skiten men det är inte så kul och jag vaknar upp med lunginflamation sen på torsdagen. Brukar ju bli så för mej när jag får ont i halsen :( Går ner i lungorna på tre röda! Fyfan... Jaja, det får vi se imorgon, tänkte gå upp vid 9 så jag hinner dricka en kopp te, käka lite frukost och ta det lugnt på morgonen. Imorse sov jag till 09:50 och skulle ta bussen osm gick 10:27. Så det blev lite stressigt. Och sånt gillar vi INTE! Nej nej.

Sleeping time snart.

Puss&Kram
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Men åååh då kommer jag böla en massa :O Började böla till DH igår hehe ;)

Puss

2009-11-26 @ 13:06:21
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0