Hårfärgning, tjejkväll och långledigt.


__________________________________________________________________________

Jag vet inte om jag ska fäga håret brunt eller om jag ska fortsätta va blond, fan va svårt det är. Jag har ju kämpat sedan februari för att få håret blond, men jag är ändå lite sugen på att bli mörkhårig igen, det är ju faktiskt snyggt. Jag har t.ex. hört att jag ser äldre ut i mörk hår. Är inte de bra? Med tanke på att typ tror att jag är 17. Haha, inte alltid så roligt.

Det börjar bli dags för mej att göra mej iordning, torka håret, sminka mej, klä på mej. Måste åka upp till posten och hämta ut ett paket från MQ som jag inte vet vad det är, alltid spännande. Jag har inte äns beställt någontign därifrån. Så ska jag panta alla burkar och flaskor som finns i köket. Det blir ju faktiskt lite pengar när man pantar, perfekt :D
Så ska jag väl åka och köpa hårfärg i centrum. Och så vid halv 4 ska jag hem till min kära kusin och käka middag med henne och hennes boyfriend. Min pojke ska tatuera sej igen idag efter jobbet så han får väl följa med någon annan dag :)

Imorgon jobbar jag springpass, 11-14 och sen 17:30-23. Sen efter det jobbiga passet så är jag ledig, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Superskönt, jag tror jag behöver det. Sova ut, vila och verkligen slappna av. Fredagen består av en mysig tjejkväll hos Sandra, har faktiskt längtat efter det, det var så länge sen jag var med på något sånt :)
Amina, som är så duktig att hon har tagit körkort, grattis igen hjärtat, ska köra dit. Hittar inte så det är väl bra :P haha.

Nej, nu ska jag sminka mej och åka iväg i lilla Racern :) 
Pusspåer.
Christin Wigren 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jättefina bilder! Med en så fin modell kan det ju inte bli dåliga bilder, eller hur?



Nettan

2009-11-10 @ 22:25:23
Postat av: Madde

Tycker du passar bäst i blont av de bilderna jag sett :)

2009-11-16 @ 11:59:36
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Veronica

va fin bild! Kan ju vara lite kul emd förändring, varför inte prova lite mörkare färg nu på vintern? :)

2009-11-18 @ 20:49:30
URL: http://verily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0