Godmorgon alla trötta och pigga.


Jag och Amina, tror vi att microfonerna är glassar?
________________________________________________________________________

Pigg? Nej inte riktigt.
När ska jag bli pigg igen egentligen. Jag sov länge idag och jag sov länge igår, men tröttheten vill inte ge sej. Stängningenigår gick iaf bra och snabbt, vi var klara vid 23:40, lite skillnad mot i lördags då vi va klara 01:30 ungefär. Fyfan.
Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Slappa. Jag vill ligga i soffan med en filt och bara glo på film hela dagen. Imorgon bär det ju av till jobbet igen för långpanna, 11:30-22.
Ja juste, i lördags drack jag TE! :D Det var ju faktiskt gott. Hallonte, så jag tänkte springa ner till konsum och kolla om dom har de teet. Pickwicks. Jammijammi.

På onsdag blir det bio. New Moon, biljetterna är bokade så jag hoppas bara mitt passbyte den kvällen blir godkänt. Det är Nikolina som är så snäll och ville ta den :)
Jag håller på att bli sjuk också tror jag, då är de ju bra att jag börjat dricka te :D Jag har sjukt ont i halsen, en sån där hosta som river i hela halsen och ibland gör det ont i ryggen när jag hostar :S Konstigt va!?
Nej, om man ska gå och köpa te och sen mysa ner sej i soffan och titta på Twilight kanske :)

PussPuss
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

sumpan, pickwick säljs inte i sverige.. bara i danmark. därför jag o tommie köpte massa te när vi va där :P :/

2009-11-23 @ 13:05:41
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0