Fullt upp idag :)


Två söta. Ett bi och en fjärill på Halloween.
___________________________________________________________________________

Idag har vi haft fullt upp här hemma. Gick upp vid 10:30 ungefär, började med att städa hallen, sedan betades alla rum av, rum efter rum. Det går fortare på de sättet har jag märkt. Dammsög, plockade undan massa grejer i sovrummet, på alla bort och alla utrymmen där det finns plats att lägga grejer.
Min kusin Emmeli och hennes pojkvän Robban var hit bjudna på fika mellan halv 2 och 2. 13:10 hoppade jag in i duschen och han precis torka håret lite innan de plingade på dörren.
Jag plockade fram mina bakade muffins och kärleksmums, så satt vi och pratade och drack kaffe i vardagsrummet. Lilla plutt chevvy va med också, Emmelis hund.
Frammåt 16 åkte dom härifrån och då var det bara att invänta reprisen av Desperate Housewives 16:15. När det var slut så promenerade vi iväg mot Sebbes pappa för att käka middag med dom. Gulaschgryta med ris, sjukt gott var det. Jammi.
Vi körde sedan hem hans småsyskon till deras mor, så stannade vi kvar där en stund också och pratade :) Trevligt tycker jag.

Efter en stund började vi röra oss, lämnade tillbaka bilen och promenerade hemmåt igen.
Vi 20 tiden kom mamma upp hit med lite färska kryddväxter osm jag ska ta hand om :) Tack mamma <3 Alltid kul att ha levande kryddor tycker jag. Ser så himla snyggt ut också med lite grönt i köket (kan låta fel, men det är lagliga grejer jag lovar ;P haha).
Nu sitter jag och tittar på Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Ska snart gå och lägga mej, tänkte bara se klart filmen som är slut snart.

Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen 11:30-22. Jag har inte jobbat sedan i tisdags, jag behövde den här längledigheten, nu jäklar är jag fitforfight! ;)

Jag har sökt två jobb som jag verkligen hoppas på. Jag tänker inte säga vad det är, såklart så gör jag det om dom hör av sej :) Väntar med spänning.

Nu skajag avsluta det här inlägget.
Sovgott.

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är ju faktiskt hur nice som helst :D

2009-11-15 @ 23:53:02
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0