Valborg.

Jaha, ska snart åka iväg till jobbet men pendelsn går ju inte mellan södra och centralen så det får bli buss och tunnelbana för min del.
Igår var vi här hos mej, vi blev några stycken. Först var det jag, Sebbe, Lowa, Martin och Paui. Strax efter kom Amina, Jennifer, Johan, Jonathan och Elias. Men dom gick efter en kort stund. Sen kom massor av andra folk, Seb, Anders, Hampus, Zack, Stefan, Hannes och en till som jag inte kommer ihåg vad han heter :P Sen åkte Lowa med 20 över 12 bussen, strax innan hade Martin och Paui börjat knata hemmåt vega :P
Vi somnade runt halv 2 någongång. Rätt lagom. :) Kunde ju mått bättre idag men man mår väl som man förkänar, eller är de så man säger?
Nu ska jag iaf fixa till mej så jag ser någolunda pigg och och bege mej på cykel bort till bussen.


Kommentarer
Postat av: Lowa

Tack för en trevlig kväll babe!! <3

2009-05-01 @ 14:51:03
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0