Ledig dag.

Nu skriver jag igen :D Har egentligen springpass idag men vi var tydligen för många på jobebt idag så jag fick gå hem. Jag började kl 11 och slutade 10 över, behövde inte komma tillbaka till kvällspasset heller, skönt som fan. Med tanke på at jag hade långpanna igår, stänger imorgon och jobbar kväl även på tosdag, så en ledig kväll mer för mej skadar inte, så hinenr jag sova igen dom timmarna jag har missat senaste tiden.
Just nu sitter jag i esteternas hemvist och väntar på Amina och Natta som har sånglektion, den är väl slut snart så jag passade på att skriva lite här i bloggen :) Det var ju trots allt ganska länge sen jag skrev.
Snat har jag läst klart Teri Hatchers bok, den är superbra, jag säger bara läs den! Rostat bröd... och andra tankar om livet heter den. Det ger ett nytt perspektiv på livet kan jag säga.
Vi har hittat en till lägenhet nu också, visning på söndag, tänker inte avslöja var eftersom de då kanske kan komma mer folk på visningen och de blir fler budningar. Vi får helt enkelt se hur det går, måste lämna in arbetsgivar intyg för att få lån, så imorgon ska vi fixa det.

På söndag har vi personalfest *jippie*, ska bli skitkul.

Jaha, mer?
Ja Jag har träffat söta lilla Siri nu :D Lowas lillasyster, så jävla söt unge så de är helt sjukt. Lillpluttan, jag vill också ha en ;P Ägnade en mysig dag med Lowa, åt pizza, lekte med Siri och så fick jag några tröjor på köpet också :P Haha, tack så mycket Lowa <3 :)

Ha en bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: nikolina

Wiiie, personalfest! Vi får åka in tillsammans o så.. får prata mer om det imorgon på jobbet!

Ska bli kul o träffa dig! Saknar dig!

Var på tok för länge sedan vi jobbade tillsammans lillsnuttan :D

<3

2009-05-05 @ 22:01:23
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0